вторник, 13 август 2013 г.

любими миризми и аромати

сухи пастели в лакирани дървени кутии...на 4 годинки съм. Созопол
пържени тиквички от отворения прозорец на кухнята, на първия етаж и гледка към градината. началото на лятото
ароматът в мраморното стълбище на леля ми. включваше ароматизатор в контакта в коридора... беше мъглив декември, аз на 12
кремът за лице на баба ми. долавям аромата му в съня си рано сутринта, докато баба се приготвя за работа. може би съм на 5
мехлем за рани, който има специфичен аромат. на 23 съм, жива и цяла след автомобилна катастрофа
омекокител за дрехи с аромат на лавандула. мама пере в банята ми, помага ми. аз лежа, трудно се справям след катастрофата
аромат на сладко грозде и напечена от слънце сламена капела. средиземноморските ми лета през пубертета
дворът на баба ми по Великден. аромат на лалета, нарциси, цъфтящи овошки, козунаци и кифли
всички постни манджи, които мама приготвя в малката кухня. най-хубав е ароматът през есента
морето преди лятна буря
багажът на баща ми. когато се връща

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.