вторник, 8 декември 2015 г.

8/24 of December

мъгла
във всяка една декемврийска има очарование
и всяка една връща към друга декемврийска мъгла. ..

... днес съм на 12
пиша си домашните следобеда в нас
леля ми звъни
на стационарния телефон!!
да не се мотая много, че да тръгна по светло
ще спя в тях понеже
нашите ги няма
аз обаче не бързам
ще тръгна по тъмно, като падне и мъглата
ще се увия в шала и, докато преминавам през няколкото пресечки до леля, ще мина през всички жълти конуси от светлината на уличните лампи
размити в мъглата
по-късно вечерта тя ще ни постели на мен и братовчедка ми да спим на разпънатия диван
рано сутринта преди училище за закуска ще има филии бял хляб намазани с масло и вносен течен шоколад. и чай, който няма да пия...

... много са вкусния тия декемврийски мъгли
много

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.