неделя, 12 септември 2010 г.

Есенни ябълки




"Няма по-хубав сезон от есента, от ранната есен в просторните белоруски земи. Нежен топъл вятър носи сребърните нишки на циганското лято по нивите, по стърнищата и угарите. Горите са притихнали, заслушани в златопурпурната зрелост на своите листа. В градините ябълките и крушите, освободени от тежестта на плода, лениво протягат клони, преди да заспят зимен сън. В златната слама по харманите се събират и шумно цвърчат врабци. Из бледосиньото небе летят жерави в своя обичаен ред, белязан сякаш с черни щрихи върху синевата. По харманите бухалките ритмичо, сякаш танцуват, бухат житото. От натежалите на слънцето класове блика здраво зърно, та после веяно и чисто да се излее като сипкав ручей в издути чували."

"Морал" Тадеуш Доленга-Мостович



Картичката включвам в есенното предизвикателство на Елшите.

23 коментара:

  1. Пак очите ми са пълни с красота.И кой я създава за мен?

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна! Прелестна! Прекрасна! И думите направо бледнеят пред това, което ми се иска всъщност да кажа .. Поредното бижу!

    ОтговорИзтриване
  3. Уау! Фантастична е! Каквото и да кажа, ще е малко. Тези ябълки чак заухаха от монитора :). Изключително много ми хареса произведението (чак не смея да го нарека картичка, то е цяла симфония :))
    Ако решиш да я дариш, тутакси я купувам :)

    ОтговорИзтриване
  4. За твоите творби са нужни рамки. И аз не бих ги нарекла картички,защото картичките красят известно време и после се прибират в някой шкаф или се изхвърлят. А ще е толкова жалко.
    Миленка, имаш невероятен талант! Моля те помисли над това, постави ги в рамки! Аз бих си купила цяла серия.Внасят толкова топлина и уют още от монитора, а на живо сигурно са още по прекрасни!

    ОтговорИзтриване
  5. Миленче, без думи съм! Изчетох другите коментари и съм напълно съгласна с Теди и Грета. Ти правиш картини. Прекрасни, завладяващи, спиращи дъха картини!
    И аз ги обичам! :)

    ОтговорИзтриване
  6. Красота, уникална красота.
    Поредната страхотна рисунка.
    За пореден път съм очарована от творенията ти :)
    Определено трябва да помислиш над идеята на Грета.

    Изпращам ти много усмивки :)

    ОтговорИзтриване
  7. както всеки път,очаквах и сега поетичен израз и красива рисунка!Ябълката е любимият ми плод,оставих две за рисунка,сега ти ме стимулира още повече!Успех и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  8. остави ме смаяна,просто уникална,възхитена съм от таланта ти-страхотна е картичката..

    ОтговорИзтриване
  9. Нищо повече не мога да кажа освен, че не спирам да се възхищавам на рисунките ти!

    ОтговорИзтриване
  10. Чудесна картичка! Творенията ти ме зареждат мнооого позитивно и всеки път ми носят определени настроения - картички с бонус - чудни преживявания! Най-сърдечни поздрави

    ОтговорИзтриване
  11. Сърдечни благодарности на всички за прекрасните и топли думи!
    Спорна и щастлива нова седмица ви пожелавам:)

    ОтговорИзтриване
  12. Чудна чудесна! Вкусна и изобщо поредната красота, която си нарисувала, Миленка! :)
    Винаги успяваш да ме изненадаш и очароваш с всяка твоя картичка и никога не мога да им се наситя:)

    Благодаря ти за участието при Елшите:)

    ОтговорИзтриване
  13. Присъединавам се към всички коментари казани до тук. Прекрсна картина-картичка, Миленка!

    ОтговорИзтриване
  14. Невероятна си,пак да кажа Магцосница с вълшебна четка си ти....прелест,мммм че са вкусни ябълчиците,както винаги всичко на местенцето си!Приказка!

    ОтговорИзтриване
  15. Много е красива!Успех в предизвикателството на Елшите!:)

    ОтговорИзтриване
  16. Страхотни са "Есенните ябълки". Пожелавам ти успех и много весел уикенд.

    радостина

    ОтговорИзтриване
  17. Миленка, много ми хареса тази картичка. Така ме грабна с цветовете си, узрялостта на ябълките и с тази хубава каца! Наистина частица есен/късно лято. С цитатите от книги ми напомняш за едни мои любими руски книги, които четях преди доста години и май е добре да се върна към тях. Чудесно е описано късното лято и лъха такова спокойствие, което май сме загубили в днешно време. Поздрави и ти благодаря за тази хубава картичка!

    ОтговорИзтриване
  18. Аз трябва да благодаря, за хубавите ви думи:) Картичката и на мен ми е много скъпа и вече любима. Просто пресъздадох много мил детски спомен.

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.