петък, 18 декември 2015 г.

18/24 of December

до момента 135 илюстрации...
досега не съм изпитвала такава необходимост да рисувам, каквато изпитвах през тази година. изобщо отдавна не съм имала такава година. защото годината беше... 
беше "уау" (натоварвам възклицанието и с положително, и с отрицателно звучене).

беше моята година. година на моите решения, на важни решения, на болезнени решения, на дълго премисляни решения.
сбогувах се с... с 11 години от живота си, затворих една страница. беше тежко, болеше, плаках... много

нараних. причиних болка на хора, които обичам. може би изпитвам вина. тя ще ме съпътства още дълго. такава съм си, искам хората около мен да са щастливи.
не беше лесно, но трябваше да проявя сила, да стоя зад решението си. да вярвам, че то е правилно и да не се връщам назад...

смених две квартири за три месеца. спах два месеца на пода в дрешник - малка стая без прозорци, но и в това си намерих уют и се чувствах добре. живях в центъра, на място, което не харесвах още откакто съм дошла в София, и което впоследствие обикнах. и от там си тръгнах с болка.

върнах се в стария си квартал. и това е свързано с болка.
в новото си жилище се чувствам добре.

научих много. за себе си, за хората около мен. станах по-силна, по-уверена, по-решителна. или така си мисля, но и самата мисъл ми влияе добре.

имаше много тежки моменти. такива, които преобърнаха живота ми, които дадоха началото на нов.

през цялата година не спрях да тренирам. необходимостта беше по-скоро за психиката, отколкото за тялото, макар и то да заякна. имах нужда от тези няколко часа на седмица тежки занимания, за да тушират стреса.

планувам и още една важна промяна за следващата година, пък оттам нататък каквото стане... здраве да е

пожелавам си и сила



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.