събота, 1 октомври 2011 г.

ДЕН РОЖДЕН


 Днес имам рожден ден!

Не смеех да призная и се бях блогосферно покрила, защото ми ги нямаше празничните одежди. А аз как да е на рожден ден не ходя, пък ако ще и моят да е. По-големият проблем беше кратковременната липса на червените ми чорапи за специални поводи, за което нямам разбира се основателни доводи.

Намерих ги, обаче, и добре, че това стана преди полунощ. После щях да си загубя и кристалните обувки, а и без чорапи, не ми се мисли. Все пак си е есен.
Доволна, грабнах и китарата (и тя червена, на мен всичко трябва да ми е в тон и в мажорна тоналност), за да отбележа подобаващо и днешния световен ден на музиката. Сега ще и запея. Добре, че няма как да ме чуете.

Историята с чорапите и най-прекрасния подарък-изненада -  ТУК


БЛАГОДАРЯ ВИ!
ДЕНЯ РОЖДЕН (ЧЕРВЕН) НАПРАВИХТЕ МИ
НЕОБИКНОВЕН!

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.